چرم

انواع محصولات چرم دست دوز

استفاده از چرم دست دوز در طراحی و تولید کالاهای مورد استفاده، به چند هزار سال قبل برمی‌گردد و این ماده، به دلیل ماندگاری بسیار بالا و بافت خاص چرم، همواره محبوب و پراستفاده بوده است. در دهه‌های اخیر، استفاده از چرم برای تولید انواع پوشاک، جای خود را بیش از گذشته در میان مصرف‌کنندگان باز کرده و انواع مختلفی از آن، اعم از طبیعی و مصنوعی، مورد توجه است.

در این مطلب، به کاربردهای مختلف چرم دست دوز در تولید وسیله‌های شخصی و لوازم سفر می‌پردازیم.

کیف دوشی چرم

برای یک کیف دوشی که بتوانید در روزهای مختلف هفته، آن را به همراه داشته باشید، شاید هیچ جنسی به اندازه‌ی چرم طبیعی، مناسب نباشد. طراحی‌های کیف‌های چرمی متنوع است و با توجه به کاربردی که برای کیف تعیین می‌شود، در اندازه و فضاهای داخلی، متفاوت خواهند بود.

خریدار می‌تواند با توجه به نوع کاربرد، مدل کیف چرم را انتخاب کند. کیف دوشی چرم را می‌توان در محیط‌های کار، در زمان خرید و پیاده‌روی، یا هنگام رفتن به سفرهای جاده‌ای، به همراه داشت. برای سفرهای طولانی‌تر و کمپینگ، انتخاب کیف سفر توصیه می‌شود.

کیف مدارک

کار کردن با چرم و شکل دادن به آن راحت است، همین باعث شده بسیاری از کالاهای جانبی را بتوان با آن طراحی و تولید کرد. کیف کوچک مخصوص نگه‌داری مدارک از جنس چرم، یک گزینه‌ی شیک و در عین حال، ساده و با دوام خواهد بود.

از آنجا که ماندگاری چرم طبیعی بالاست، استفاده از این ماده در تولید لوازمی که زیاد مورد لمس و استفاده هستند، پیشنهاد می‌شود. کیف مدارک چرم، دارای جیب‌های مخصوص نگه‌داری از کارت‌های بانکی، کارت‌های شناسایی، کارت ماشین، کارت بیمه و … خواهد بود.

کاور عینک

چه از عینک آفتابی استفاده می‌کنید و چه عینک طبی، داشتن یک کاور عینک با جنس چرم دست دوز، هم استایل شما را زیباتر می‌کند و هم عینک شما را از آسیب در امان می‌دارد. این کاور عینک با جنس چرم، به همراه یک بند گردنی تولید می‌شود تا به همراه داشتن آن را برای شما راحت‌تر کند.

در تولید این محفظه‌ی عینک، می‌توان از چرم‌هایی با رنگ‌های متنوع از جمله رنگ‌های خاصی مثل اخرایی و آجری نیز استفاده کرد تا بافت خاص چرم، بیشتر به چشم بیاید.

کیف پول چرم

متاسفانه مواد مصنوعی مثل انواع منسوجات پلاستیکی، به سرعت تغییر رنگ داده و در برخورد با عوامل محیطی، عمر بالایی ندارند. به همین دلیل، چرم طبیعی دست دوز در زمینه‌ی وسایل روزمره، بهترین انتخاب است. کیف پول چرم، با سادگی در طراحی، همه‌ی نیازهای روزمره‌ی شما را تامین می‌کند. طراحی این کیف‌ها به گونه‌ای است که هیچ فضایی بدون استفاده رها نمی‌شود و بیشترین کارآیی ممکن از آن گرفته شده است.

با داشتن یک کیف پول چرم، می‌توانید اسکناس‌ها و کارت‌های بانکی خود را یک‌جا داشته باشید.

جای ادویه‌جات

البته که کاربردهای چرم دست دوز، تنها در زمینه‌ی پوشاک نیست. یکی از محصولات جذابی که ما با استفاده از بهترین چرم گاوی به طراحی و تولید آن اقدام کرده‌ایم، یک جاادویه‌ای زیبا و قابل حمل است. داشتن این وسیله، برای آنهایی که اهل سفر، کوه‌نوردی و کمپینگ هستند، ضروری است.

این جای ادویه‌جات چرمی، کوچک است و جای زیادی نمی‌گیرد. به راحتی باز و بسته می‌شود و در آن، پنج محفظه‌ی شیشه‌ای کوچک برای قرار دادن ادویه‌های مورد نیاز در طول سفر، قرار داده شده است. البته شما می‌توانید هر چیزی مثل چای خشک و چوب دارچین نیز در آنها نگه‌داری کنید.

کیف سفر چرم

کیف سفری نباید دست‌وپا گیر و حمل آن سخت باشد. به همین دلیل، از کیف‌های معمولی نمی‌توان برای طبیعت‌گردی استفاده کرد. گزینه‌ای که ما پیش روی شما می‌گذاریم، یک کیف سفری خاص با دو محفظه‌ی جداگانه است که در طرفین شما قرار می‌گیرند تا دسترسی به آنها، راحت باشد. این کیف پوشیدنی، بندهای نگه‌دارنده‌ای دارد که از روی کتف و شانه‌ها عبور می‌کنند، به همین دلیل، می‌توانید آن را مثل یک جلیقه به تن کنید.

این‌ها تنها تعدادی از منسوجات چرمی هستند که از طریق چرم دست دوز، با استفاده از چرم گاوی یا چرم بزی، ساخته می‌شوند و در اختیار خریداران محترم قرار می‌گیرند. بجز این‌ها، می‌توانید سایر لوازم جانبی چرمی، مثل جاکلیدی، کیف لپ تاپ، کیف پاسپورتی و غیره را نیز سفارش دهید تا با حفظ سادگی در طراحی، از بافت خاص چرم دست دوز، بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *